Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten in Nederland zijn € 2,95. De verzendkosten voor België zijn € 8,95.

Wanneer kan ik het cadeau in huis verwachten? 
Als je op een werkdag voor 14:00 bestelt, wordt het cadeau dezelfde dag nog verstuurd. In 99% van de gevallen wordt het cadeau de volgende dag geleverd. Bestel je op zaterdag of zondag dan wordt het cadeau maandag verstuurd en wordt het dinsdag afgeleverd. Wij zijn afhankelijk van PostNL die onze pakketten aflevert, het kan gebeuren dat een pakketje later afgeleverd wordt. Mocht u toch nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen door ons een mail te sturen, of te bellen op 030 605 70 35.

Kan ik mijn pakketje volgen?
In de bevestiging van de bestelling kan je terugvinden of je cadeau via brievenbuspost of pakketpost geleverd wordt. Wordt je cadeau via brievenbuspost verstuurd, dan is deze helaas niet te volgen. Indien je cadeau via pakketpost wordt verstuurd, kan je de track & trace van je bestelling terugvinden in de verzendmail en via MikoGifts.nl.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als je bestelling via brievenbuspost is verzonden, is het geen probleem als je niet thuis bent. De postbode zal je bestelling gewoon via de brievenbus bij je afleveren. Is je bestelling via pakketpost verzonden, dan zal er gekeken worden of de bestelling bij je buren afgeleverd kan worden. Is dit niet mogelijk, dan zal je bestelling de volgende werkdag nogmaals bij je worden aangeboden. In beide gevallen krijg je hierover bericht door middel van een briefje in de brievenbus.

Leveren jullie ook in het buitenland?
Op het moment leveren we in Nederland en België. Bij leveren in België kan het bezorgen wel wat langer duren, meestal wordt een cadeau binnen 3 werkdagen geleverd. De verzendkosten voor België zijn € 8,95.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kunt bij MikoGifts.nl op verschillende manieren betalen: via IDeal en via PayPal. Speciaal voor België kun je met BanContact/MisterCash betalen.

Ideal: Bij deze betaalmethode reken je gelijk je cadeau af via je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als je telebankiert, kan je direct gebruik maken van iDeal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

PayPal: Wanneer je met PayPal betaald wordt automatisch de betalingspagina van PayPal geopend. Op deze pagina dient de betaling te worden afgerond. Dit kan gebeuren door in te loggen met een PayPal account of direct via creditcard. PayPal verifieert vervolgens de betaling, waarna het bedrag afgeschreven wordt. Voor een PayPal betaling worden geen extra transactie kosten berekend bij MikoGifts. Als de betaling is ontvangen zal de bestelling direct aangemaakt en verzonden worden.

BanContact/MisterCash: Deze betaalmethodes zijn alleen mogelijk voor bestellingen vanuit België. Bij deze betaalmethodes kan je direct tijdens het bestelproces veilig en gemakkelijk je online aankoop bij ons afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Alle klanten van de banken Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank, VDK Spaarbank en Record Bank kunnen online betalen met BanContact/MisterCash.

Waar kan ik een kortingscode invoeren?
Als je een kortingscode van ons hebt ontvangen, dan kan je deze in de eerste stap van de winkelwagen invoeren. In de winkelwagen zie je linksonder een vakje met kortingsbon gebruiken, hier kan de code ingevoerd worden. Als je de code hebt ingevoerd klik dan op kortingsbon gebruiken, de korting wordt dan direct verrekend.

Wat houdt het cadeaukaartje met persoonlijke boodschap in?
Het cadeaukaartje is een gratis service van MikoGifts wat je bij de bestelling kan invullen. Je kan namelijk bij de betaalpagina aangeven dat je een persoonlijke boodschap wilt meesturen. Wij drukken je eigen tekst op een cadeaukaartje en voegen deze bij je bestelling. Leuk om je cadeau nog persoonlijker te maken.

Hebben jullie ook een cadeau inpakservice?
Bijna alle cadeaus die we versturen worden in een toepasselijke cadeaudoos verzonden, je krijgt echt een cadeautje thuis. We zien het niet als een service maar als vanzelfsprekend, je koopt een cadeau bij ons en daar hoort de verpakking bij.

Ik heb een cadeau gekregen maar is met verzending gebroken, wat nu?
We willen graag het cadeau nog een keer sturen, stuur een mail naar klantenservice@mikogifts.nl onder vermelding van: cadeaubreuk, het bestelnummer en met je naam, adres, telefoonnummer. Stuur een foto mee van het product wat stuk is. En we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op voor een passende oplossing.

Hoe stuur ik een cadeau retour?
Stuur het product binnen 14 dagen na aankoop in de originele verpakking retour aan MikoGifts. Vermeld het bestelnummer, eventueel de reden van retour (niet verplicht), je naam en adres, telefoonnummer, emailadres en bank/gironummer en frankeer het voldoende. Je kan het cadeau retour verzenden naar: MikoGifts, t.a.v. afdeling retouren, Archimedesbaan 16, 3439 ME Nieuwegein. We nemen je retour in behandeling en binnen 14 dagen storten we het betaalde bedrag op je rekening terug.

Ik wil een klacht indienen, waar kan dat?
Als je niet tevreden bent over een product of onze service neem dan a.u.b. contact met ons op: via de email: klacht@mikogifts.nl of op telefoonnummer 030 605 70 35. We nemen de klacht in behandeling en sturen je binnen 3 werkdagen een antwoord. Uiteraard zullen we je klacht naar tevredenheid proberen op te lossen.